Bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats je product(en) in je digitale winkelwagen via de grote groene knop met “In Winkelmandje”. Rechtsboven aan de pagina zie je ook de winkelwagen. Door hierop te klikken opent links in beeld een venster met daarin de inhoud van jouw winkelwagen. Hier kun je kiezen om naar je winkelwagen te gaan of om direct af te rekenen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Annuleren van je bestelling kan kosteloos, maar alleen als jouw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft.

De snelste manier om je bestelling te annuleren is door een e-mail te sturen naar klantenservice@wielerie.nl.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@wielerie.nl om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Het kan natuurlijk gebeuren dat je iets besteld hebt wat naar een onjuist adres wordt gestuurd. Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het dan zo spoedig mogelijk door aan onze klantenservice via klantenservice@wielerie.nl. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt online betalen met iDEAL, Klarna Achteraf Betalen, Bancontact of SEPA-overboeking.

Is online betalen bij Wielerie veilig?

Ja. Als je begint met afrekenen kom je automatisch terecht in een beveiligde internetomgeving. Je herkent deze beveiligde omgeving aan het groene slotje in je browser.